sobota, 9 listopada 2013

paznokcie - lakier nailwear pro+ 'romance' AVON



  Hej, kochane! :)

Pewnie ostatnio zauważyłyście, że jedyne, co ostatnio robię, to wrzucam nowe posty i znikam z bloga. To wszystko przez brak czasu, natłok innych zajęć, no i też po części brak chęci. Jakoś nie potrafię się zmotywować, by siąść przed laptopem i posiedzieć trochę dłużej w blogosferze, by zobaczyć, co u Was się dzieje. Ale od dzisiaj będę starała się wrócić do "formy" i odwiedzać Was częściej, bo ( ku mojemu miłemu zaskoczeniu) wy dalej mnie odwiedzacie i zostawiacie jakiś ślad po sobie. Dziękuje Wam za to :)

  Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem, który zamówiłam sobie w Avon'ie przypadkowo. Nie wiedziałam jaki wybrać kolor, więc wzięłam pierwszy, lepszy i po jakimś czasie dotarł do mnie śliczny lakier o nazwie 'Romance'. Delikatny, perłowy, w kolorze pudrowego różu może przynosić na myśl coś romantycznego... Może romantyczną kolację w Paryżu?



  Ta delikatność i romantyczność sprawia, że lakier sprawdza się w wielu sytuacjach. Nadaje się idealnie do szkoły, pracy, na jakąś imprezę, czy też ślub. Lakier jest uniwersalny i trwały. Potrafi wytrzymać na pazurkach spokojnie trzy dni bez odprysków. Dwie warstwy sprawiają, że pazurki mają ładniejszy, mocniejszy kolor i są gładsze. Lakier rozprowadza się bez większych problemów, bo nie jest ani za gęsty ani za rzadki.


  Lakier kosztuje coś ok. 10 zł i jest go 12 ml. Opłaca się go kupić ze względu na świetny kolor i dobrą wydajność. Polecam :)

  Co o nim sądzicie? :)

20 komentarzy:

  1. też go mam i lubię ale muszę mieć odpowiedni humor żeby go nosić, jest dość specyficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam 2 lakiery avonu i oba wylądowały w śmieciach po 2 użyciach... moim zdaniem fatalna aplikacja i trwałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aplikacja i trwałość nie jest taka zła jak dla mnie :))

      Usuń
  3. Ładnie się prezentuje, dawniej miałam lakiery z Avonu, teraz już u nich nie zamawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich już nie zamawiam, bo za tę cenę są lepsze :))

      Usuń
  4. Ciekawy kolor, dawno nie miałam lakieru z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach lakier ten wygląda jak typowe srebro ;) Mimo wszystko - prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taki delikatny perłowy róż/fiolet :))

      Usuń
  6. Na moich paznokciach niestety lakiery z Avonu w ogóle się nie sprawdzają... A szkoda bo mają piękne kolory!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kolory mają piękne. Może kiedyś jakiś lakier z Avonu się sprawdzi na twoich paznokciach :))

      Usuń