sobota, 20 lipca 2013

Paznokcie - fioletowo-zeberkowo

Dzisiejszy mani będzie w odcieniach fioletu, bieli i czerni. Wykonałam go już jakiś czas temu, zainspirowana zdjęciem z internetu. Jeszcze dzisiaj pamiętam jak na każdym kroku podziwiano mój manicure i pytano, czy sama go wykonałam. W szkole koleżanki nawet po dwa razy pytały mnie czy sama go stworzyłam. Tak więc przedstawiam wam dość oryginalny mani, który na pewno zwróci na siebie uwagę innych osób :D




A tutaj zdjęcie manicure, który znalazłam w internecie i tak mi się spodobał, że postanowiłam zrobić taki sam na własnych pazurkach. Nie mam do niego linku, bo gdzieś mi się zawieruszył, ale jeśli znajdę, to od razu wkleję pod zdjęciem ;)

34 komentarze:

  1. osobsicie jzu nie lubie wzorkow ale ta zeberka wyglada fajnie a co najciekawsze nie amatorsko ;). masz talent chyba ;)
    Dzieki za odiwedziny u mnie i zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Oczywiście będę odwiedzać Cię częściej :P

      Usuń
  2. Fajne paznokcie. :D

    Obserwowanie, za obserwowanie? :)
    http://maniakosmetykowaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega sa te pazurki:) Rowniez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobienie ich chyba wymaga sporo czasu :)
    Ale efekt jest świetny .

    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości nie jest to takie trudne jak ma się już jakąś wprawę :D
      Dziękuje ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny mani, rzeczywiście przyciąga uwagę ;)

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wzorek, ja jestem beztalencie;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzorek aż nie jest taki trudny i z pewnością każdy dałby radę go zrobić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Wow świetne odwzorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda :) Sama też czasem ozdabiam paznokcie, ale zwykle zadowalam się jednolitym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jak nie mam weny, to jednolity kolor też mnie zadowala :)

      Usuń
  9. Jak fajnie!
    Ekstra pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wzorek! Nie dziwię się, że Twoje koleżanki tak go podziwiały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne wzorek:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne!!! napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo prosto. Za pomocą taśmy, stempelków i lakierów :P

      Usuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Blog. :) Więcej na ten temat tutaj:
    http://krople-szczescia.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-kosmetycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę przyznać, ze na prawdę świetnie wyglądają ;) brawo :)


    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń