sobota, 5 października 2013

Paznokcie - biało-miętowe ombre



Część, blogerki! :)

Dzisiaj przychodzę do was z manicure wykonanym na paznokciach mojej kuzynki. Jest to modny w sezonie wakacyjnym wzór ombre, którym będę Was zamęczać w najbliższym czasie :D Wiem, że chciałyście zobaczyć jak robi się "paznokcie cieniowane", ale w najbliższym czasie sama nie mogę sobie pozwolić na stworzenie takiej instrukcji z powodu braku czasu. Na chwilę obecną ten wzorek już mi się trochę znudził, więc jak kiedyś tam znów go sobie zrobię, to postaram się o dokładne zdjęcia jak go wykonać.




Podoba się? :)            
Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoje ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię efekt ombre :), wyszedl Ci ciekawie. Moja 9 lat mlodsza siostra robi przepiekne :), nauczyla sie sama a potem mnie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie było tak, że pierw sama się nauczyłam, a potem uczyłam innych :P

      Usuń
  3. Ładne. Sama też ostatnio próbowałam ombre na paznokciach. Nawet coś z tego wyszło, ale ciągłe odpryskanie lakieru mnie zniechęciło... Skończyło się na tym, że na jakiś czas dałam sobie spokój z malowaniem paznokci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też teraz odpryski strasznie denerwują, bo nie mam wiele czasu na przemalowywanie paznokci co dwa dni, ale nie rezygnuje z bezbarwnego lakieru :))

      Usuń
  4. Muszę w końcu wypróbować taką metodę zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super połączenie, mięta z bielą wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :) Podoba mi się to mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie zdobienia ;) ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio zrobiłam sobie beżowo-niebieskie, też wyszły genialnie :)
    Tak btw, zapraszam www.facebook.com/deffyhandmade unikatowa handmade biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne pazurki :) podoba mi sie takie połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda. Nie myślałam, że z połączenia dwóch kolorów może wyjść taki super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. No ładnie ic to wyszło. Ja zawsze maluje na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbyt estetyczne..

    OdpowiedzUsuń
  13. Musisz popracować nad tym żeby nie było takiej widocznej granicy między kolorami. Skórki pozalewane strasznie, nie wygląda to estetycznie i nic dziwnego że lakier długo się nie trzyma..

    OdpowiedzUsuń