sobota, 26 października 2013

Recenzja - tusz do rzęs Super Shock Avon



Witajcie! :)
  Przyszedł czas na recenzje mojego ulubionego tuszu do rzęs od firmy Avon. Mimo iż tusz już dawno temu się skończył, to i tak mam jego opakowanie i cudowną szczoteczkę, którą czyszczę i używam do rozczesywania rzęs, by nie były sklejone i nie wyglądały jak "owadzie nóżki" :)



Od producenta:

  Tusz do rzęs SuperShock zwiększa objętość rzęs. Posiada oryginalną, nie sklejająca rzęs szczoteczkę, o specjalnej budowie, która pozwala w prosty sposób uzyskać gęste rzęsy, nie pozostawiając grudek.Szczoteczka Volume Boost jest elastyczna dzięki czemu umożliwia nałożenie większej ilości tuszu za jednym pociągnięciem i dokładnie go rozprowadza. Nie dopuszcza do powstawania grudek. Jej precyzyjnie rozmieszczone włoski z syntetycznego tworzywa perfekcyjnie rozczesują rzęsy. Zaawansowana formuła zawiera mikrowłókna nadające każdej rzęsie z osobna objętość. Zapewnia rzęsom miękkość i elastyczność przez cały dzień. Została testowana oftalmologicznie i hipoalergicznie w związku z czym jest odpowiednia dla oczu wrażliwych oraz użytkowniczek soczewek kontaktowych. Efekt grubsze rzęsy za jednym pociągnięciem szczoteczki.Pojemność: 10 ml.Źródło

Moja opinia:

  Jak już wspomniałam, tusz świetnie rozczesuje rzęsy przez co nie są sklejone, tylko gęstsze i bez grudek. Świetna szczoteczka podkręca rzęsy i idealnie rozprowadza tusz. Dodatkowo tusz nie osypuje się i nie rozmazuje. Po prostu ideał! :D Chętnie bym do niego wróciła, ale chce spróbować czegoś nowego i ciągle testuje nowe tusze, które nie mogą się z tym równać.

Zalety:

+ brak sklejonych rzęs

+ brak grudek
+ gęste rzęsy

+ ładnie podkręcone rzęsy
+ tusz nie osypuje się i nie rozmazuje

Wady:

brak! :D




Co o nim sądzicie? :)

Pozdrawiam!


10 komentarzy:

  1. mialam kiedys ten tusz jednak ja jestem bardzo ale to bardzo wybredna jesli chodzi o tusze. Ten nie byl zly ale tez bez rewelacji :). Jednak jak na cene to to warty jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również. Moje rzęsy nie mogą być posklejane, ani troszeczkę! :D Ale ten u mnie spisał się świetnie i efekty na rzęsach są bardzo naturalne :))

      Usuń
  2. Taka szczotka to nie dla mnie ;)
    zapraszam:http://www.super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tusz, i jeszcze bez wad super:)

    OdpowiedzUsuń