niedziela, 1 września 2013

Recenzja - BB Eveline




Witam :)

  Rok temu jedyne czego używałam na co dzień był krem do twarzy. Nie używałam podkładów, pudrów, róży, czy tuszy do rzęs. Wszystko zaczynało dochodzić stopniowo, a przygodę z "mocniejszym" malowaniem zaczęłam od kremu BB 6 w 1. Przez jakiś czas był moim ulubieńcem i nawet do tej pory nie mogę zbytnio na niego ponarzekać :)

Od producenta:                      
Błyskawiczny efekt 6 w 1:
  •  wyrównuje koloryt cery
  • pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
  • intensywnie nawilża 48h
  • wygładza i rozświetla 
  • redukuje oznaki zmęczenia 
  • SPF 15 chroni przed UVA/UVB            

    Kompleksowy krem BB 6 w 1 przeznaczony jest do każdego rodzaju cery dla osób dbających o młody i zdrowy wygląd skóry. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt BABY FACE™ – doskonale wygładzonej skóry. Unikalna formuła intensywnie nawilża, skutecznie ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię.                                                    
    Strona kremu BB

    Moja opinia:             

    Mam raczej cerę mieszaną, gdyż mój nos, broda, a czasem nawet czoło są przesuszone i bez uprzedniego nawilżenia pod każdym podkładem widać skórki. Krem BB może nie uwidaczniał ich tak mocno, ale jest on dość suchy i zawsze nakładałam pierw jakiś kremik, a później go. Taki sposób wpływał nie tylko na widoczność suchej skóry, ale i na wygodniejsze rozprowadzenie go na twarzy. Krem jest faktycznie lekki i idealnie wtapia się w cerę  nie zatykając porów, ale trzeba pamiętać o umiarze, bo zbyt wielka ilość kremu BB równa się pomarańczowej buźce ;) Skóra po nim  jest gładka i przyjemna, koloryt jest wyrównany a cera lekko rozświetlona. Krem BB ma nawet przyjemny zapach, ale jego krycie już nie jest takie fajne. Moje piegi dalej są widoczne, tak samo jak zaczerwienienia i krosty.


    Zalety:
    + Lekki                                
    + Idealnie wtapia się w cerę                               
    + Nie zatyka porów               
    + Skóra po nim jest gładka i przyjemna w dotyku                     
    + Wyrównany koloryt             
    + Rozświetlona cera                                    
    + Przyjemny zapach                                      

    Wady:     
    - Trochę za suchy                             
    - Można przesadzić z ilością, co równa się pomarańczowej twarzy :)              
    - Kiepskie krycie           



    Przed:
     
    Po:

    ~.~       
    Miałyście? Co o nim sądzicie? :)

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego kremu BB... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem BB z Eveline Cosmetics, ale ten do cery mieszanej i tłustej. Jak dla mnie - kiepski produkt :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za kremami BB. Miałam z 2 próbki, nakładałam też u mamy i jakoś mi nie podpasowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są takie złe, gdy nie musimy nic tuszować ;)

      Usuń
  4. jauzywam max factor do bb nie jestem przekonana :P

    Zapraszam do wspólnej obserwacji
    ----------------------------------------
    http://malicjafashion.blogspot.com/

    *MALICJA*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie przepadałam za Eveline;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń