środa, 11 września 2013

Recenzja - żel myjący antybakteryjny Ziaja




Hej, kochani!    

Ogólnie nie mam problemów z wypryskami, które miałyby niby zasypywać całą moją twarz, ale raz na jakiś czas coś wyskoczy mi przeważnie na brodzie. Oczywiście jak chyba każdy, strasznie się wtedy denerwuje i staram się walczyć z owym wypryskiem. Używam niemal wszystkiego. Niektóre kosmetyki działają, inne nie. A jak to było z tym żelem od Ziai?                                    



Od producenta:

nuno-technologia przeciw pryszczom
żel myjący antybakteryjny
cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków

Menu nuno:
- Ac.Net – inhibitor 5 a-reduktazy 
- Ekstrakt z szałwii lekarskiej 
- D-panthenol 


Nuno przeciw pryszczom:
-Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
-Usuwa nadmiar substancji tłuszczowych.
-Nie narusza warstwy ochronnej naskórka.
-Nie wysusza skóry. 

Efekt nuno:
pory dokładnie oczyszczone, skóra gładka i nie wysuszona

Źródło       

Moja opinia:

Moje problemy pojawiają się na nosie, brodzie i czole, gdzie przy tej środkowej opcji pojawiają się nawet dość spore "diody", które potrafią czasem nieźle zaboleć. By wypróbować dokładnie ten żel myjący, porównywałam go z zwykłym żelem do mycia twarzy, by chociaż w jakiś minimalny sposób zauważyć, czy jakakolwiek różnica się pojawi... No i się pojawiła... Pierwsze, co zauważyłam to dobre pienienie się żelu, później miłą w dotyku skórę, po opłukaniu twarzy wodą i osuszeniu ręcznikiem, a co potem? Mniej wyprysków, mniej wągrów, a jak już jakiś niechciany gość pojawi się na mojej brodzie, to znika o wiele szybciej i przez dłuższy czas nie zaprasza żadnych znajomych ;) Tak więc żel dobrze oczyszcza, odblokowuje pory, zapobiega rozwojowi bakterii, usuwa nadmiar sebum, nie wysusza skóry i pozostawia ją gładką i miłą w dotyku. Zapach żelu jest dość przyjemny i da się go spokojnie znieść. A jakieś minusy? Ja żadnych nie zauważyłam, bo u mnie żel spisał się znakomicie :)



Zalety:

+ fajnie się pieni
+ skóra miła w dotyku
+ mniej wyprysków
+ mniej wągrów
+ dobrze oczyszcza
+ odblokowuje pory
+ zapobiega rozwojowi bakterii
+ nie wysusza skóry

Wady:

brak :)


~.~

Miałyście? Co o nim myślicie?


15 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie! Ja mam obecnie diodę na środku czoła i czuję się jak kucyk pony. Musiałabym sobie go kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból. Właśnie testuje nowe kosmetyki na takie nieprzyjemne ,,diody", jeśli okażą się w miarę dobre, to z pewnością o nich napiszę :)

      Usuń
    2. ooo chętnie poczytam! u mnie pojawiły się problemy z cerą, bo za dużo miałam stresu i hormony zaczęły szaleć, wszystko mi się rozregulowało, a na twarzy ciągle kolejne niespodzianki :(

      Usuń
    3. Ja ostatnio miałam ten sam problem i próbowałam naprawdę wszystkiego... Od kosmetyków z drogerii, aptek, po domowe sposoby... Napiszę notkę na ten temat :)

      Usuń
  2. Skoro brak wad to trzeba będzie go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja troszeczke mam problem z wypryskami - czasem sa czasem ich nie ma ..moze to wina nieodpowiedniej pielęgnacji ?
    musze sie za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, ale na pojawianie się wyprysków przyczynia się wiele czynników takich jak np. stres, złe odżywianie się :)

      Usuń
  4. Tego akurat nie znam,ale większość myjadeł z Ziai jakie miałam były w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zastanawiam się nad kupnem toniku i maski do twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo to super :)
    ja używam teraz garnier 3 w 1 peeling maseczka i żel ale jak się skończy mam zamiar wypróbować coś innego :3

    zapraszam na moje rozdanie/candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że żel Ci służy:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo super! właśnie szukam jakiegoś żelu dla siebie! już wiem, że kupie ten z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Był taki czas, że używałam chyba całej serii Nuno od Ziaji i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń