poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Paznokcie - aztec

  Witam Was! :)
  Ostatnio wszędzie pełno wzoru aztec, to na koszulkach, to na spodniach, leginsach, torbach a nawet na paznokciach! Już raz próbowałam wykonać coś w tym stylu, ale przerosła mnie ilość kresek i kropek jaką sobie wymyśliłam w danym wzorku i w końcu nic z tego nie wyszło. Teraz spróbowałam znowu. Wiedziałam, że muszę się stopować, bo za pomocą wykałaczki cudów nie zdziałam i tak oto powstał taki prawie-aztekowy wzorek :)













Mimo krzywizn i rozmazania chyba nie jest tak źle... Co myślicie? :)

Biorę udział w konkursie na http://madeleinails.blogspot.com/2013/08/rozdanie-lakierowe-u-madeleine.html

12 komentarzy:

  1. prześliczne! chce takie!! pozdrawiam i zapraszam do siebie na MK Czytuje i MK Gotuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe arcydzieło! I takie ciekawie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba :) raczej wątpię żeby kiedyś udało mi się zrobić takie coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie ;) Te zdobienie wyszło Ci na prawdę pięknie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło, ja raz tylko próbowałam azteckich wzorków na pazurkach. Ostatnio nie mam weny do tworzenia wzorków - najchętniej maluję na jeden kolor, ewentualnie piaskowym lakierem albo jakimś brokatem ozdabiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie zrezygnuje ze wzorków, gdy tylko zacznie się szkoła, więc już mam w planach zaopatrzenie się w jakieś fajne kolorki :P

      Usuń
  6. Te chce sobie takie zrobć! Gdybym miała tylko choć trochę cierpliwośći do paznokci. . . .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzorek - gratuluję cierpliwości do jego wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń