piątek, 9 sierpnia 2013

Paznokcie - beżowa pantera + moje włosy

  Witam Was! :)

  Dzisiaj przyszedł czas na szybki manicure, który wykonuje, gdy nie mam czasu na bawienie się w skomplikowane wzorki i wymyślanie czegoś oryginalnego. Chciałam pomalować swoje paznokcie na jeden z ulubionych lakierów, a żeby nie było nudno, to dodałam też jeden z ulubionych wzorków :) Niestety na jednym z palców przy malowaniu ostatniej warstwy bezbarwnym lakierem, wzorek się rozmazał :(





Podoba się? :)

A teraz pytanie dla kogoś kto zna się na włosach i potrafi mi doradzić. Jakiś czas temu postanowiłam przefarbować się z naturalnego rudo-blond kolorku na brązowy. Kupiłam wiele szamponetek, ale wszystkie szybko schodziły i tylko sprawiały, że moje włosy były coraz intensywniej rude, a  tego nie chciałam. Postanowiłam więc kupić szampon koloryzujący Marion w kolorze jasny brąz. Chciałam brąz? I miałam. Pierw wyszedł bardzo ciemno, ale z upływem czasu jaśniał i jaśniał, aż w końcu prawie zeszedł i znów wróciłam do "prawie" naturalnego koloru, więc znów zafarbowałam i znów, i znów i tak co miesiąc, aż w końcu byłam czarna (dosłownie!) a moje dwutygodniowe odrosty były tak widoczne, że nie aż wstyd było się pokazywać. Ostatnio zmieniłam kolor na ciemny blond i robię tylko odrosty. Moje włosy wyglądają mniej więcej tak:



Teraz są nierównomiernie zafarbowane i widać na nich ciemny brąz, ciemny blond i moje naturalne ;/
I teraz moje pytanie: Czy mogę w jakiś dobry sposób ( dla moich włosów ) zejść z tego koloru i stać się blondynką? Za żadne skarby świata nie chce naturalnego i albo blond, albo brąz... Najlepiej by było, gdybym stała się blondynką, bo moje odrosty są blond i z brązem nie wyglądają ciekawie przez co mam szampon koloryzujący, co dwa tygodnie na głowie, by zakryć te głupie odrosty...

Z góry dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi :)

23 komentarze:

  1. piekna panterka..dawno tego motywu nie widziałam..rewelacja..i piekne włłoski..zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpisałam Ci pod Twoim komentarzem do mojej poprzedniej notki, że nie trzeba zostawiać linku - na bloga można trafić przez profil. Dziś zrobiłaś to samo. Nie przeczytałaś wiadomości, która jest przy dawaniu komentarzu, w której piszę: "Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.". Uwierz mi, że to nachalne i większość po prostu olewa komentarze z linkami. Ja z reguły odwiedzam każdego, kto do mnie wpadnie i wyrazi jakoś swoją opinię - ale tych co zostawiają linki omijam szerokim łukiem. Nie odbierz proszę mojego komentarza złośliwie, bo nie to mam na myśli.

    Pazurki są ślicznie, estetycznie wykonane. Co do włosów najlepiej udać się z tym do fryzjera, w domu możesz sobie nie poradzić z takim przejściem kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nie przeczytałam twojej odpowiedzi na mój komentarz, ale ostatnio nie mam czasu, by kilka razy wchodzić na ten sam blog, by sprawdzić, czy blogerka coś do mnie napisała. Codziennie odwiedzam wiele blogów i kosmetycznych i książkowych, by zobaczyć, co u innych słychać i nie mam później ani czasu, ani chęci, by zataczać koło i znów odwiedzać te same blogi, dlatego też najlepiej kontaktować się ze mną pod moimi wpisami, bądź poprzez email :) Ja nie traktuję tego jako reklamę, tylko w pewnym sensie ułatwienie, bo przez te całe nowe profile ciężko się połapać który blog jest od kogo... No ale to może być tylko moje zdanie... Postaram się zapamiętać to, co napisałaś, bo faktycznie nie pomyślałam, że kogoś link pod komentarzem może denerwować :)

      Dziękuje. Wkrótce pewnie spotkam się z moja fryzjerką i poproszę ją o radę :)

      Usuń
  3. śliczne paznokcie:)
    jestem pod wrażeniem długości:)))

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy a sposób to tylko rozjaśnianie ;D

    zapraszam:http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje. Dobrze wiem, że rozjaśniania nie uniknę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Specjalistką to ja nie jestem, ale sądzę, że jedyny sposób to rozjaśniacz. Ja osobiście także mam ciemny blond, lecz farbuję szamponem koloryzującym z Palette na czerwono i w sumie kolor trochę zszedł, ale nie całkowicie. Już pojawiły się odrosty, a kolor nadal się trzyma. Kiedyś także próbowałam różnych szamponetek, ale zdecydowanie nie są one nic warte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robiłam szamponem koloryzującym z Mariona i kolor schodzi, ale bardzo powoli i nie wiem jeszcze, czy zejdzie do końca, a odrosty są dość widoczne :)

      Usuń
  7. Paznokcie wyglądają świetnie. :D
    Na farbowaniu włosów się nie znam, więc niczego Ci nie doradzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten mani - drapieżny i seksowny ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. a próbowałaś kąpieli rozjaśniających?
    a najlepiej iść do fryzjera, ale nie pierwszego lepszego, ale takiego, który zna się na tym :P

    fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam. Słyszałam, że chlor zmywa farbę, więc ostatnio dużo czasu spędzam w basenie :P
      Już myślałam o wizycie u profesjonalnego fryzjera :)
      dziękuje ;)

      Usuń
  10. Na włosach to ja się nie znam, ale panterka wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne paznokcie, a z włosami pewnie najlepiej wybrać się do fryzjera. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super paznokcie! obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń