piątek, 23 sierpnia 2013

Paznokcie - kolorowe pazurki z paseczkami

  Witajcie! :)   
  Ostatnio mama kupiła mi dwa lakiery: jeden z Inglota w kolorze zielono-niebieskim ( w zależności od światła ), a drugi lakier jest od Lucky w kolorze pomarańczowym. Osobiście nie przepadam za jednolitą zielenią na paznokciach, ani niebieskim, ani pomarańczowym, dlatego trochę pokombinowałam i stworzyłam mix, który jak najbardziej mi odpowiada :)                                
  Użyłam do tego trzech lakierów:      

Ingrid Estetic nr 403            



Lucky nr 345

 i czarny lakier Coral Prosilk nr 44, któremu nie zrobiłam zdjęcia.                        

A tak prezentuje się mani:

( Z niedoskonałościami na skórkach, zaraz po wykonaniu ;/ )







Już jednodniowy mani:






  Może któraś zauważyła mój mini tatuaż z henny :D



  I jak się podoba? :)

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentują się takie paseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie :) próbowałam takie zrobić sama, ale paski mi ciągle wychodziły nierówne ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;D
    Ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy ;D

    zapraszam: http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oba lakiery fajne. podobaja mi sie te paski. podziwiam, mi by sie nie chciało tak bawić :)

      Usuń
  4. Fajne! :D Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajnie tylko dlaczego tak niestarannie?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba straciłam już cierpliwość do tych paseczków :P

      Usuń
  6. Pod względem kolorystycznym bardzo poda mi się lakier marki Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasami robię sobie takie paseczki, ale w takich kolorach jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest Ingrid a nie inglot ;D

    OdpowiedzUsuń