środa, 14 sierpnia 2013

Recenzja - trwale barwiący błyszczyk do ust Lip Tint




Od producenta:

,,Formuła kosmetyku typu „long lasting” sprawia, że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Specjalne składniki barwią naskórek ust, co gwarantuje efekt przypominający makijaż permanentny. Wybrany kolor po prostu „wtapia się” w usta po aplikacji, zapewniając długotrwały makijaż. Kosmetyk nie ściera się z ust, dzięki czemu nie pozostawia nieestetycznych śladów np. na szklance czy kieliszku. Innowacyjna, lekka formuła, pozbawiona olejków i wosków, gwarantuje też całkowicie nowy, satynowy efekt. Usta wyglądają niezwykle świeżo, naturalnie i kusząco. Dodatkowym atutem jest specjalnie dopasowany aplikator, który umożliwia precyzyjne rozprowadzenie formuły produktu na ustach."
Strona producenta


Moja opinia:

  Całkowicie zgadzam się z informacją od producenta. Kosmetyk jest niezwykle trwały i potrafi wytrzymać na ustach do kilku godzin. Nie zostawia śladów na szklankach, nie odbija się na chusteczkach, czy ręce. Podoba mi się też to, że błyszczyk nie jest klejący i moje niesforne włosy nie przylepiają mi się do ust, gdy tylko powieje lekki wiaterek. Dla niektórych może być to wada, gdyż błyszczyk nie nawilża zbyt mocno, albo nie nawilża wcale. Jeśli mam suche usta, to pierw nakładam ten błyszczyk, a później pomadkę nawilżającą bezbarwną i wszystko jest ok. Kolor wygląda bardzo ładnie na ustach. Każda kolejna warstwa go pogłębia i kolor staje się mocniejszy przy czym i bardziej widoczny. Czym więcej warstw i kolor jest mocniejszy, tym dłużej będzie utrzymywał się na ustach. Raz jak pomalowałam sobie usta i poszłam nad wodę, to spokojnie kolorek utrzymywał się na moich ustach 2 godziny jak nie więcej, przy czym zwykle daje góra dwie warstwy. Poza tym, błyszczyk jest całkiem tani - ok. 6 zł w Biedronce. Jest dostępny w różnych kolorach, lecz ja w Biedronce zauważyłam tylko trzy: różowy, czerwony i coś al'a pomarańczowy ( chyba, że pomyliłam się i wszystkie były albo czerwone, albo różowe ).

Zalety:

+ trwałość
+ brak pozostawiania śladów na szklankach, kieliszkach...
+ nie klei się
+ ładny kolor
+ tani

Wady:

- dla niektórych może być za suchy


Edit.

Zdjęcie błyszczyku na ustach. 1 warstwa błyszczyku. Nie wiem, dlaczego wyszedł tak jasno, ale w rzeczywistości jest bardziej różowy.




~.~

  Właśnie pojawiła się moja pierwsza recenzja. Mam nadzieje, że jakoś sobie poradziłam :) Co sądzicie o tym błyszczyku?

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dodałaś zdjęć jak prezentuje się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, musze go mieć, kocham błyszczyki! :)

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie-nowy post- www.madeleinelife.blogspot.com :)) spodoba Ci się-obserwuj, na pewno się zrewanzuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie szkoda, że nie dodałaś efektu na ustach jaki daje ten błyszczyk.
    Ja osobiście nie lubię błyszczyków, tego uczucia, że coś mi się lepi, klei na ustach, bo mam wrażenie, że jestem brudna...xD
    Zdecydowanie wolę pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to denerwuje w błyszczykach, ale ten w ogóle się nie lepi, więc mi odpowiada :)

      Usuń
  4. ja zdecydowanie bardziej wolę pomadki od błyszczyków.

    +obserwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podobno ta wersja dla biedronki jest znacznie gorsza od tej drogeryjnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzić ten drogeryjnej, ale ta z biedronki wcale nie jest taka zła :)

      Usuń
  6. zapowiada się ciekawie :) tak długo się utrzymuje, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie spotkałam się z taką trwałością :)

      Usuń
  7. kupilam go pare dni temu i tez jestem zadowolona :)

    proponuje wylaczyc sobie weryfikacje obrazkową w komentarzach, bo pewnie nawet nie wiesz że ją masz... a jest wkurzająca :P i zniehęca do komentowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość osób jest z niego zadowolona :)

      Dziękuje za przypomnienie! Już dawno miałam to zrobić, bo wiem jak to denerwuje, gdy ciągle musisz wpisywać kod z obrazka, a co chwile o tym zapominałam.

      Usuń
  8. chętnie kupię skoro jest trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję różową i jestem z niej zadowolona :) Jeden z lepszych błyszczyków, jakie miałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie mam tego Tinta i jedynie to moge pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogi, więc śmiało można się w niego zaopatrzyć :)

      Usuń